Javligt onodig dag

Jaha...men ah sa bra det blev. Satt med datorn i knat och musik i ori min sang till fem imorse. Vilket resulterade i att jag vaknade klockan tva. Det gjorde Ting ocksa. Vi skulle aka till Ayr tidigt, ata lunch, bio, ett glas vin. Blev nastan sa. Forutom det tidiga. Halv fyra-taget, middag/frukost, bio tjugo over fem, ett glas vin i vantan pa taget hem. Ganska bra dag anda. Men hann nog aldrig vakna. Sag New Moon, allas favoritvampyrer. Gillade filmen, hatar den dumma bruden som inte kan bete sig som folk.

Ledig imorgon igen. Och nar resten av hushallet redan har varit det i tva dagar betyder det att jag stadar imorgon. Som om jag vore nan javla hushallerska. Fast. Jag ar det. Vi har en valdigt rattvis fordelning sysslorna i det har huset. Jag stadar, diskar, skurar badrum, haller koll pa det nodvandiga lagret av tvattmedel, brod och diskmedel och sant skit. Han byter glodlampor och tar ut soptunnan. Jag tycker lite synd om honom faktiskt. Han har det ganska jobbigt. Sa jag forstar att vi inte har en enda fungerande glodlampa i huset. Han har val inte riktigt hunnit med. Ja, soptunnan maste ju ut varje onsdag. Ja, VARJE onsdag. Hur fan ska han hinna med att byta glodlampor da ocksa? Saklart han inte gor... Stackars kille. Jag ar nog lite for hard mot honom.

Varfor ar det ingen online pa min msn sahar dags? Det kan val inte vara sa att ni sover? Gor ni det? I sa fall tycker jag ni ska vakna bums och gora mig sallskap har mitt i natten, i sanginternetandet. Det ar ett bra tidsfordriv.

Det djupa i mig syns alltmer...pa ytan...sarbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0