Min vardelosa dag, mitt vardelosa inlagg

Mhmm...det har var ju en dag som jag hade kunnat klara mig utan. Sa javla vardelost. Har suttit i soffa, framfor datorn, kollat pa film. Hela dagen. Vardelost!!! Uttrakad som fa och har nu dragit mig tillbaka till the dungeon, mitt sovrum. Inbillar mig att tvn och datorn ar roligare haruppe. Eller atminstone att jag behovde vara for mig sjalv. Orka vara social hela javla tiden. Om jag gifter mig nan gang ska det vara med en annan kock. De jobbar sa javla mycket sa man hinner inte trottna. Jakla bra plan om jag far saga det sjalv.

En annan sak jag har kommi pa idag; Jag kommer aldrig aldrig nagonsin bli lesbisk. Tjejer ar sa forbannat jobbiga. Usch, minsann. Usch.

Jobba imorgon igen. Tack och lov. Jag behover semester fran mitt hus...

...och ni som akte till Sverige utan mig, glom inte ta med ahlgrens bilar tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0