Okej, nu gifter vi oss.

Anneli, det dar frieriet later helt plotligt annu mer lockande. Om du var har skulle jag spy ur mig galla, du vet alta och gnalla over samma saker om och om igen...som vi gor. Alltid samma sak, samma personer, samma skit. Men du ar inte har...sa jag spottar lite blogg istallet. (...och du vet det dar om att sluta med en man i natbrynja...jag HOPPAS han blir fet och har natbrynja....skulle roa mig. Eftersom det anda inte ar jag som kommer vara dar och laga maten...Hoppas han blir lycklig. Han fortjanar det. Hoppas hon far ont i fotterna av pumpsen)

Hahahaha, jag insag precis vilken bitter fitta jag ar. Ja, bitter fitta. Inte bitterfitta. Det ar tva olika saker. Men det skiter jag i nu.

och du...jag ringer dig imorgon. Tror jag behover hora an annan bitterfittas lena stamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0