Snuskigt. Ar inte det ett javla konstig ord?

Joda, da har sambon lamnat byggnaden, left the building, landet, varldsdelen for julsemester i Australien. Det betyder semester for mig. Sambosemester. Det forsta jag gjorde nar jag kom hem var att lagga mig i badet. Jattelange. Med oppen dorr. Fantastiskt. Sedan stadade jag huset. Sambosanering. Det betyder att koket kommer att se likadant ut nar jag vaknar som nar jag gick och lade mig. Det ar en lyx som ar fa forunnat. Jag har allvarlit funderat pa att byta ut lasen medan an ar borta. Han kan misann bo i skjulet pa garden, smutsgrisen. (Njae...Jag gillar honom. Egentligen. Jag skojar lite bara... Han ar bara lite oslipad. Lite skitig i hornen skulle man kunna saga...)

En ny inneboende fixades oplanerat och snabbt som ogat. En gemensan van till oss fick tydligen hans nyckel med uppmaningen att bo har. Men vad bra da. Det var den lugna skona ensamkvallen. Tack da. Sa himla mycket. Hon aker dock till England pa mandag. Sedan. Efter det. Da ska jag ha semester. Ensamsemester. Pa riktigt. (Sedan ska jag jobba medan alla andra har riktig julsemester.)

Imorgon ska jag stanna i sangen snuskigt lange. Jag ska ligga harinne med tvn och datorn sa lange att jag far skavsar och endast krypa ut for att kissa och eventuellt for att ga ner pa stan och byta duschstangen som var fel storlek. Men bara kanske. Kanns lagprioriterat just nu. Kvallen ar vigd at puben. Det var planen i allafall. Maste ut och se folk... Man blir ju lappsjuk har i bergen. (Naaa...bor inte i nat berg, men nara ett par stycken)

Nu. Ska jag...kolla nan B-blogg, lyssna pa musik och sen sova lite...

Fick uppdatering hemifran utan innehall...

Jag har sa mycket folk runt mig..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0