Svinis? Spyis? Illa ar det i alla fall...

Okej, resten av hushallet kom hem. Sedan fastnade vi dar vi brukade gora, i varsin soffa med varsin dator och varsitt glas vin. Vilket faktiskt betydde just ETT glas vin for mig ikvall. Trottnade tidigare an vanligt pa att umgas idag, tog med mig datorn och rymde till mitt sovrum med min fina sang. Mar illa. Som fan. Vill spy litegrann. Borjade med att misstanka svinis. Slog bort det nar jag kom pa att jag ar vaccinerad. Sedan namnde vannerna nagot om eventuell graviditet, som jag slog bort annu snabbare an svinis. Hogst osannolikt. Hogst. Sa jag far nog leva med att det formodligen ar en vanlig javla influensa som kommer dacka mig. Helst over julafton sa jag kan hanga over toalettstolen och spy medan ni andra kolla Kallijanka. Det later som en julafton jag aldrig firat forr. (Om jag nu inte var ganska full forra julen...hmm...var jag det, Anneli?)

I brist pa somn letar jag efter sysselsattning pa natet. Vet ni hur javla svart det ar?? Vet ni hur traaakigt det ar?? Vet ni hur lurade vi ar som spenderar timma efter timma pa det har javla stallet? Lurade!! Inte ett vettigt skit.

Namen...om jag skulle ta och halvdo lite i flunsan da...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0