Var ar alla fester??

Under de senaste tva veckorna har jag sett mer filmer an jag gjort under hela mitt liv. Formodligen. Man kan saga att jag har varit sjukt uttrakad och att det brittiska tv-utbudet suger. Japp. Sa kan man sammanfatta elandet.

Imorgon kommer sambon hem. Det som har varit sa skont att vara ensam. Samtidigt kan man se ett litet samband mellan hogt filmtittande och franvarande sambo. Tva veckors franvaro av sambo...tva veckor grotekst filmtittande. Man kan nastan tro att det hanger ihop. Har stadat hus nu. Vill ju inte ge honom en anledning att inte stada efter sig. Skina ska det gora! Mhmm...

...och sa har mina svenska vanner kommit tillbaka fran sina julfiranden i snon. Jag var avundsjuk som fan. Pa att de fick vara i sverige, inte pa snon. Men de har kopt med sig svenska delikatesser sasom Polly och Bilar. (de jag fick av mamma i julpaketet kommer vara slut inom snar framtid. Frukost lunch och middag) Tror fan jag maste satta mig sjalv pa grona-blad-diet snart efter den har julen. I brist pa tomte har jag atminstone fatt i mig lagom mangd julgodis...

Och nej, jag har ingen inspiration. SKjut mig da!

Jag vill hem...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0