"Aktivera mig"

Jag styr mina steg ner mot stan
och allt är lika trist idag som det var häromdan
och jag önskar att nån kunde se
hur jävla synd det är om mig och mina polare
för vi har ju ingenting
och vi har inget intresse av nånting
Vi har ingenstans och gå
men då går vi dit ändå
och det är samma nu som då
det är ju lättare och bara se på
Jag får inget ut av mitt liv
det är aldrig nåt som händer
jag har inga tidsfördriv
och jag hoppas att jag orkar med
hela veckan för att se vad nästa helg har att ge
Jag har ju ingenting
jag har inget intresse av nånting
Vi har ingenstans att gå
men då går vi dit ändå
och det är samma nu som då
det är ju lättare och bara se på





Kom hit era svin!
Kom hit och roa mig!
Kom hit era jävlar & aktivera mig
för jag orkar inte själv
Vi har ingenstans
och gå men då går vi dit ändå
och det är samma nu som då
det är ju lättare och bara se på


/Dia Psalma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0