Alfred...alfred...alfred...

(Du och jag du och jag du och jag du och jag....vi måste rymma!!!)

Jag träffar definitivt inte min systerson så ofta som jag skulle vilja...men jag har hört att han går för fullt...en gång i veckan räcker inte, tydligen missar man alldeles för mycket...hur klarar sig andra mostrar/fastrar? Tur lillsyss har en blogg så man kan följa älsklingens framsteg...suck...

(Nä, Kim jag skvallrar inte....att skriva på facebook om allt som händer är inte min grej...men åååh..."Jag trodde bensinen skulle räcka..." Haha..."Jepp, bloggen är ett bättre skvallerforum...)

Sorgligt...inget roligare än såhär...Jodå, jag hoppades också på det, men nädå...restauranglivet är jävla enformigt.

Jag skiter i dig och dig och dig. Jag bryr mig förbannat mycket om Dig. (dålig stämning makmah!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0