Dia Psalma

Den 20 mars spelar Dia Psalma på Raw. Det är hur tufft som helst. Lite som att Gud skulle signera bilbeln på IcaSafiren ungefär...om man var troende alltså. Aja, lite överdrivet kanske, men i  närheten, ni fattar. Nu säger inte jag att det är något stort fel på mina vänner. Men de har fan skitdålig musiksmak. Det är alla andra det är fel på, inte mig, såklart. Gick igenom utbudet av folk att dra med mig dit och kom på att....ingen skulle följa med frivilligt. Det suger. Tror att jag eventuellt lyckats muta Anneli. Problemet blir väl kanske att bli ledig från jobbet. Eventuellt får jag nog nöja mig med att köpa skivan...det låter ju jävligt roligt. Kanske kan jag få stå utanför och lyssna på sista låten, det kanske jag hinner med. (Eller så dricker jag fyra flaskor vin, tappar lokalsinnet och går dit ensam...)

Om du är där är jag där och om inte så suger det.


Kommentarer
Postat av: Jeanine Denise

jag kaaan gå med dig jennie pädolffff, har allafall hört att jag borde byta musiksmak ;)

2009-02-20 @ 02:32:10
URL: http://diamondintherough.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0