Fan vad jag brände...

Ojojoj,,,jag är i mitt allra värstaste idag. Har grym ångest efter gårdagen och undrar vad jag pysslade med egentligen?? Hur knäppt får man bete sig utan att bli inspärrad?! Jag måste dock säga att jag har ytterst lite minne av vad som hände men minns...ajajaj...alldeles för mycket smärtsamt. USCH!! Som vanligt får jag väl skicka runt ett sånt där "ursäkta-att-jag-var-så-jävla-full-och-allt-allt-allt-jag-eventuellt-sade-eller-gjorde-och-jag-ska-aldrig-mer-visa-mig-ute-i-dagsljus-igen-kedjebrev" Skrivkramp varje gång....¨Måste säga att någon borde fan ha skickat hem mig. Tror Camilla försökte...stackaren, men henne lyssnade jag uppenbarligen inte på....för jag är 24 och vuxen och kan själv själv själv och ingen får säga att jag är full för då blir jag grinig och dricker lite till och sedan går jag hem ändå i sicksackmönster och vaknar dagen efter med groteska minnesbilder efter kvällen. Och min jävla telefon ringer upp alla i adressboken om och om igen alldeles av sig själv, ska fan slänga den i väggen, den måste vara trasig...

Jaja, ursäkta mig då! Ingen som umgås med mig under tvång.

Jävlar vad fort man bränner broar. Den som glänste... Fan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0