Idag är jag vuxen igen.

Igår var en jättekonstig dag. På kvällen var det så jävla trevligt att vara jag. Det var det inte på morgonen. Man skulle kunna dela upp gårdagen i två delar. FPN och EPN. Före och efter min PowerNap. Jobba lunch var fan inte top notch med 14glas rödvinsbakfylla. Gjorde så jävla ont. Typ överallt. Tog mig ungefär en och en halv timma att slå en majonnäs. Osoft...så osoft. Halv tre gav jag upp. Meddelade bossen att jag inte gjorde någon nytta och gick hem. Hade dagen slutat där så hade jag varit ganska nöjd. Då hade jag kunnat gå hem och sova bort det snurriga, ångesten och minnena från dagen innan. Men inte det nej... Hade en planerad middag sen en månad tillbaka att gå på. Det kändes inte jättelockande. Sov en sväng mellan tre och halv sex och när jag vaknade önskade jag nästan att restaurangen hade stängt så jag slapp gå. Men jag släpade mig upp, kom iväg och hade jättetrevligt! Älskar att sitta länge på tapas och äta allt från menyn och bara umgås. Mys. Höjdpunkten var fan att jag drack två glas vin, betalade för mig och gick hem när de andra gick till Nybron. NÖJD!! Idag är jag pigg och glad och ledig. Ska städa och sitta hemma i min lägenhet och vara nöjd hela kvällen. JEI!

Ring ring ring...min telefon sover och saknar ljudet av din röst. Inte jag alltså, telefonen gör det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0