Mera ligga, no love...

Jag vet en snubbe i stockholm. Han är lika gammal som jag och har under flera år levt utan samvete. Jag vet det...han har sagt det själv...(och jag kommer älska när han erkänner att han läst om det på min blogg) Men skitsamma...han lever nåt slags flytande liv därborta i huvudstaden och gör lite som han vill med vem han vill. Det tycker jag är störtskönt... Han har lyft sig själv litegrann till skyarna och det är också skithäftigt. Alltså...jättetöntigt egentligen, men vafan, killen är ju cool. Roligt med folk som har sådär lagom dåligt med självinsikt. Han roar ihjäl mig med jämna mellanrum. Det allra bästaste är att ingen som känner mig vet vem han är så det är lugnt att jag viker ut honom på min blogg. Han skulle förmodligen skälla på mig för att jag inte lade till en bild om han visste... Sak samma, fan vad jag brer på. Egentligen skulle det inte alls bli en annons om hans liv...egentligen ville jag bara återge ett citat jag såg han hade upprepat. JAg ville så att säga...källförteckna. Jävla lång källförteckning. So...here it goes; Love is for men who can´t get laid. Och det är i de orden kärleken finns.

Love is for men who can´t get laid.... (smaka på orden...visst känns de jävligt bra?)

Jag antar att påståendet gäller båda könen...kärlek...är...för dem...som inte får ligga....

Men helt ärligt....kärlek UTAN sex?? Låter fan skittrist det också. Då måste jag säga att jag föredrar sex utan kärlek åtta dagar i veckan.

Love is...for men...who can´t...get laid...

Sex is...for men...who can´t get love...
(sug på den då...lite nyskapande va?)

Men is sex...for who...can´t get love? Fyfan vad jag är poetisk. Helt sjukt bra!! Män är sex...för vem...kan inte få kärlek? Hehe...låt oss använda männen tills vi hittar kärleken. Då gör dem nån nytta i alla fall tills vi fått en gräsmatta att klippa...

Okej, jag är kanske inte helt socialt välanpassad, men jag skriver vafan jag vill... Och du...08an, tack för inspirationen!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

D..

2009-02-25 @ 12:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0