Nolltolerans

Ledig andra dagen i rad. Det blir fan inte roligare än städa och tvätta.... och IDAG ska jag tamefan rensa garderoberna. Det har jag sagt i en och en halv vecka snart. De är inte ett dugg rensade. Tänkte göra det igår kväll, men räddades av filmtittande. Tacksamt! Jag är så jävla bra på att skjuta upp tråkiga saker. Det ligger ju så mycket skit i de där garderoberna. Hälften är till och med så fult att jag förmodligen aldrig haft det åp mig. Ibland funderar jag på hur det kom dit från början...

Lek inte...jag kan inte reglerna, jag förstår inte spelet och pratar faktiskt samma språk som du...

Lillsyrran och Tonton sover. Hade nyss lillkillen uppe på frukost. Han åt hälften, slängde andra halvan på mattan, kastade nappflaskan i knät på mig och gick tillbaka till sin mamma. Glad unge... Helt sjukt vilken uppskattad moster man är...

Borde nog gå och duscha lite nu...få något vettigt gjort innan den här dagen också är slut...

Men det blev ju en ganska bra söndag i alla fall.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0