Om jag skulle ta och byta jobb...


Om jag någon gång skulle tröttna på mitt jobb har jag redan hittat ett nytt. Armhåle-luktare. Verkar jävligt spännande. Fatta vad varierande. Olika människor, olika armhålor, olika svettlukter alternativt olika deodorantmärken. Olika allt! Jösses s¨å upphetsande! Det vill jag bli när jag blir stor! Armhåle-luktare...




Undra vad det är för bild egentligen... Deodorantfabrik? Feromonforskare? Alternativen är oändliga! Ge mig förslag, så kanske vi kommer på ett nytt yrke ihop! Vore ju störtkul. Köra restaurang på papper och jobba svart som svettsniffare. Jeei...

Jag ber om ursäkt. Exakt så uttråkad är jag just nu....

Om jag hade haft något bättre att göra så hade jag gjort det. Såklart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0