Så fruktansvärt lång dag...

...på gott och ont.


1. Alla som har en blogg och loggar in på blogg.se kommer till startsidan där olika annonser pch reklam och sån skit displayas i överkanten. En rubrik har synts där hur länge som helst... "Jag söker en kille jag inte kan sluta titta på" Så otroligt jävla ärligt och rakt. Det imponerar på mig. Vet inte vem tjejen är och har inte läst vem hon är det kanske är skit alltihopa, men rubriken är urskön. "Jag söker en kille..." Jag hoppas hon är grym och vet vad hon snackar om, jag hoppas hon hittar den där killen hon vill titta på för alltid, jag hoppas hon inte bara är en dum liten brud med uppmärksamhetsbehov och bekräftelseproblem. Jag hoppas killen hon vill titta på för alltid läser den där rubriken... Jag skulle fan vilja stjäla den...

2. Hade pappa och styvmodern hemma inatt. Var redan igår kväll efter en tung natt dyngtrött och kände inte alls för att vara social och somnade ganska snabbt. Gick till jobbet vid halv tio imorse vilket borde vara ett brott mot de mänskliga rättigheterna. Man jobbar à la carte av en anledning (som en klok kock sade!) Man vill slippa tidiga mornar. Smart kille...jätte... Men lunch är tydligen smällar man får ta och jag överlevde. Ganska slappt att jobba lunch en helg iofs... Bara jag och en servitris där, min musik på min volym och ingen som stör mig...finemang...

3. Efter jobbet. Middag med pappa, styvmodern, lillsyster och systersonen (min älskling) på restaurang. God mat, trevligt sällskap, snabbt överstökat och behövde inte ens betala notan trots att jag insisterade...jobbans...

4. OMG!!! Kaoset är ett faktum. Vi lever i en jävla dokusåpa som hade platsat på Jerry Springer vilken dag som helst. Så sjukt så man blir tårögd, så knäppt så man vill gömma sig, så dumt så man inte vet om man vill skratta eller gråta. En eller två hade definitivt förtjänat en fet örfil. Jag hade gett bort dem gratis. LÄTT! Jag som försökte bli utblandad en gång blev snabbt inblandad igen. Jag är ute! Är fan inte med längre! Vem glömde det??? Är ute alla andra dagar i veckan, så hur fasen vågar ni blanda in mig igen?! Jag vill fan inte leka era lekar längre! De suger!

5. Okej...med tanke på bristen....jag hittade annat. Gulliga vänner på perran gjorde att dagen avslutades fint...avslappnat, normalt skitsnack på vanlig statt-nivå. Varken lägre eller högre och på en nivå jag är med. En nivå där ingenting är speciellt seriös, men där alla trivs och är trevliga och driver med varandra på ett plan som alla förstår. Underbart med tanklöst bubblande efter en tung tung dag....har sådan otrolig huvudvärk....

6. Ja....okej då...

...och ändå var du alldeles för långt borta...inte en skymt, ett andetag, en glimt...jag är aldrig längre bort än ett ögonblick...

Kommentarer
Postat av: Anonym

togs borts i april pga tekniska problem

2009-02-01 @ 16:31:08
URL: http://KarinOlofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0