Jag suger för en tändare

Och ja, det var ett skämt. Klart som fan jag inte suger för en tändare. Men har du inte hört skämtet förr så vill jag inte höra några kommentarer heller. Det är roligt om man hört det förr. Er andra skiter jag i. Jag rubricerar min blogg precis hur fan jag vill. PUNKT

Det är fredag (eller okej, nu efter tolv är det lördag, men spela med lite, okej..) jag slutade jobba klockan nio och gick direkt hem. Jag kände verkligen i ryggraden att det var ett moget beslut. Jag vet ju hur det slutar när jag stannar på stan och det orkar jag verkligen inte med ikväll. Jag orkar inte ha ett jobbigt liv längre. Det är okej att ha tråkigt det är okej att ha tråkigt det är okej att ha tråkigt.... Det är jävligt skönt att ha tråkigt ibland. Det är nog till och med meningen att man ska ha tråkigt emellanåt...det ingår nog i den där större gudomliga planen tror jag. Grejen att jag somnade vid tio och vaknade igen vid tolv störde mig lite...jag skulle ju ha dammsugit och nu är det väl försent? Synd...

Det finns en himla massa skit på tv har jag kommit underfund med. Såg reklam för nåt program som hette Den rätte för Rosing. Ett litet tag ville jag ta min jättetunga blomkruka och kasta sönder min tv med den. Jag ville spotta lite in bakom rutan och orsaka kortslutning, jag ville rispa bilden med min nyckel och hälla rödfärg i Lindas hårschampo. Värre värre värre finns nog inte att få tag på. Tjejen som har knullat på tv letar nu efter en pojkvän på tv. Tjejen som har knullat på tv hade baddräkt på sig i badkaret. Tjejen som har knullat på tv letar efter den rätte. På tv. MY ASS!! Hon har varit så jävla mycket på tv så om det var något slags magiskt forum så hade hon tamefan varit gift för längesen. (Eventuellt hade hennes man inte varit jättenöjd över BB-scenerna..men vafan...de skäms ju vem som helst över. Min blomma vissnade när de visades...) Jag hoppas att ingen tittar på det programmet. Jag hoppas att inga småflickor ser skiten och ser upp till henne. Jag hoppas att eländet läggs ner innan framtidens döttrar blir hjärntvättade och får landet att gå under. Och ja, jag skiter fullständigt i om du har träffat henne på riktigt och hon faktiskt är trevlig på riktigt...det skiter jag i. Det kanske hon är. Men det dumhuvud som går med på att exploatera sig om och om och om igen på det där sättet är fan inte mer aktningsvärd i mina ögon än ett bananskal. Tyvärr... Okej, hon kanske tjänar pengar. Men jag skulle tamefan aldrig sjunka sådär lågt för mindre än 7siffriga belopp och det tvivlar jag starkt på att hon får. Sådär- PUNKT Nu har jag spytt klart på Rosing. Jepp, det har jag...

Jag har även varit hemma sedan klockan nio utan en tändare. Eftersom jag inte heller var röksugen på jobbet har jag inte rökt sedan vid tre. Förmodligen hade jag inte varit röksugen nu heller om jag bara hade haft eld....fan...Jag har ersatt paniken med att trycka i mig bilar. Jag hatar bilar nu. Jag vill mest köra fingrarna i halsen och spy....men jag har fortfarande ingen tändare så jag vet inte vad det skulle vara bra för...tar en bil till....FAAAn....nu är de också slut....aja...ett glas vatten...

Mera tv-recensering; RAW...Älskar! Rå, blodig, låg, mörk, osoft humor är den bästa sorten. Skrattar för mig själv varje gång.

Och jag har fortfarande ingen tändare...

Aaah...vackert....vilken skönhet...måste solat länge för att få till den där fabuösiska hudfärgen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0