I krig och...och...och...

Jag blir ganska förvirrad ibland. Ena gången tror jag att det är jag som har fått totalflipp och snurrat till alltihopa, andra gånger är jag övertygad om att jag inte är ensam om det. Det är i och för sig ganska skönt att inte vara den enda som beter sig skumt, men fan vad virrigt det blir. Jag trodde att jag åtminstone sade rakt ut vad jag tyckte om saker och ting, men uppenbarligen är jag inte klar nog. Jag behöver raka svar, jag har lekt huvudlösa lekar förr och det funkade inte då heller. Jag är helt klart inte jättebra på det. Jag kan låtsas en stund, men vid en viss punkt behöver jag klarhet. För att inte få ett nervsammanbrott och skrika rakt ut...och det vill jag ju gärna undvika.... (Jag leker din lek den här gången om vi tar min nästa gång, ok? Det är ganska roande det här...)

I krig och knulla är allting tillåtet

Det är såhär det är och ibland är det värt det...

Jobbigt...jag som hade en massa tid över idag...

Jag har en regel....jag vill veta vem det är som leker mina lekar...
annars är det jävligt lätt att förlora...

Hahaha, min lilla sötnos, jag skrattar skrattar skrattar ihjäl mig åt dig..men vet du vad gumman, det är okej. Allt är okej. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0