Borta borta! Jag är borta!

Eller nä...jag HAR varit borta. I city med sandras konstiga katt. Därav den tomtomtomma blogen. Som om någon har brytt sig. Hehe... Mäen...nu är jag hemma igen. Händer massa kul på jobbet. Förändring igen.... Alltid uppskattat om det är till det bättre. Nu rockar vi, Alfred!

Ser ut som fan här hemma...borde städa...tvätta...göra något åt min fruktansvärda utväxt...men orkar knappt lyfta mig från soffan. Har bakat bröd till fingrarna blödde ikväll. (eller..jag menar...självklart är det inget blod i brödet, det var bildligt menat..) Det gör en trött....förstår inte hur husmödrar orkade baka så jävla mykcet förr i tiden, man får ju mjölksyra i armarna...

VKarna är hemkomna, de såg slitna ut..."inspirerade" kallade Henke det. Men det är väl unegfär samma sak skulle jag tro...

Nä, skulle bara berätta att jag lever...måste ta tag i något nu...vad det nu blir...

Det finns en del människor sm stör mig....det finns få som INTE gör det....ni själva vet vilka som är vilka....ni som känner mig vet...

När du är glad är jag glad för din skull...när jag är glad ska jag fan le väldigt nöjt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0