Det finns inga fasta punkter

Hade en av mina sällsynta lediga dagar igår. De är efterlängtade. Jag spenderade den med att tvätta åtta masikner t syrran. Smart val av mig. Jag vet verkligen hur man gör av med sin tid på bästa möjliga sätt. Man skulle kunna säga att jag är ett prioriteringsgeni. Jag är party som fan. Om inte annat fick jag en hel dag med Tonton, den enda kille jag någonsin kommer älska av hela mitt hjärta utan några som helst baktankar och utan att vilja ha något tillbaka (om jag nu inte får en egen son, då får de dela på den platsen). Käkade skräpmat med Jeanine, glodde på dåliga serier och vek tvätt till två på natten. Spännande. Men klart blev det. och rent.

Vaknde vid nio imorse. Hade klipptid elva och Jeanine skulle uträtta ärenden på stan. Håret blev kortare, snyggare och med röda löshårsslingor i luggen till Helens (min nya frisör, jepp hittade en och henne håller jag fast vid. Super!!) stora förtjusning. Sedan var det blodgivningstid halv tre. RIngde innan för att dubbelkolla att det var ok att ge blod nu, om spärrtiden efter mitt waran-knaprande gått ut. Det hade den... Vilket tydligen inte hjälpte, märkte jag när jag kom ner. Fick i alla fall inte lämna blod. Nya regler sade tydligen att man ska leva i celibat eller något liknande..eller som sköterskan sa: "Man skulle ju kanske kunna skaffa sig något fast" Dryga kärring. Bara för att hon uppenbarligen har ett skittråkigt liv med sin gubbe. Inte mitt fel i alla fall. Vaddå fast... Säg det till trafikoffret som inte överlever för att min blodgrupp var slut. Tyvärr, blodgivaren var inte oskuld. Vi beklagar. Blaha! Aja...då får de klara sig utan mig då. Tack och adjö.

Började jobba halv fyra och har haft en stendöd kväll. Tiden gick dock fort. Undrar lite vad som hände....

Min fasta punkt är jävligt rörlig. Stanna stanna stanna, jag snurrar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0