Det här är inte årets sista inlägg

Det blir ju årets första. Men jag hade ett sådant. Årets sista-inlägg alltså. Men det försvann mystiskt. Det var nog lika bra det. Hade säkert med något nyårslöfte som jag redan brutit mot i alla fall...

Insåg just att det kommer ta mig väldigt lång tid att skriva klart det här. Man kan säga att jag är en gnutta trött idag. Man kan säga att jag inte vaknade förrän vid tre. Usch...där fick jag för att jag gick på en fest och drack för att komma ifatt de andra, som om morgondagen inte fanns, som om flaskorna var bottenlösa. Usch... Tur att det är ett nytt år. Lite äldre, lite klokare, hoppas jag på, men inser att det förmodligen ligger under rubriken; saker jag redan brutit mot.

Mmm...för det lyckades jag ju bra med, fy fan vad trött jag blir på mig själv ibland. Tydligen kan jag inte skärpa till mig, tydligen ligger det nog i mina gener att inte göra det som är bäst för mig själv. Uppenbarligen får jag vänta ett tag till innan jag bara fattar förnuftiga beslut. (Som om förnuftigt är roligt, nääää, men kanske lite lite bättre för sinnesrons skull)

2008 var ett jävla bra år måste jag säga, på gott och ont. Fabulösiska män och människor, massa nytt på jobbet, Antonio kom, såg Skottland som jag väntat på länge, underbara vänner (det är kärlek)...sa jag fabulösiska män och människor?
 
(Mattias...Peter...människor jag kommer minnas...det är sorger man aldrig kan vara beredd på, men de ingår på något sätt...man får lära sig leva med det...man får lära sig komma ihåg det ljusa...)

Jag tror  inte på nyårslöften som man inte håller i alla fall.... Så jag lovar ingenting...jag garanterar bara att ni kommer slippa större personlighetsförändringar, eventuellt kan jag tänka mig att le lite oftare, men som sagt, det är inget löfte...

Tack Camilla för en trevlig kväll i dimman som någon lurade in mig i....pistolhot...mutter...

Gårdagen var en annan dag, idag är en ny. Imorgon tänkte jag göra lite bättre ändå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0