Idioti är det jag föredrar att avsky

Jag har som roligast när jag trashar idioter. Det känns så jävla befogat på något sätt. Som om man inte behöver skämmas eller be om ursäkt för att man snackar skit. Är folk så dumma och korkade förtjänar de nästan att smutsas ner lite. Tänk efter själv, så kanske du slipper bli kallad för idiot. Nu menar jag ju inte att lågintelligenta människor är idioter, utan ni vet, vardagsidioter, som inte kan se skillnad på en tomat och en potatis eller sy i en knapp själv eller komma på att man måste knäppa upp byxorna först och kissa sedan eller förrätt först och varmrätt sedan. Sådana grejer... som folk är för dumma eller för lata för att tänka på... Å ena sidan roar det mig att hånflina åt dem...å andra sidan äör de så jävla skrattretande så det muntrar upp tillfället litegrann. Tack alla vardagsidioter för att ni lyser upp mitt liv en gnutta!

Bra dag. Började med att försova mig. Det var skönt. Vaknade halv ett och skulle börja jobba ett. Jobbans... Kom två, men hinner tydligen med att blogga ändå. Kunde sovit en stund till tamefasen! Ser fram emot kvällen...mycket att göra. Alltid kul. Imorgon är det middag med tjejerna som står på schemat. De lyckades bjuda hem sig själva till mig, vilket betyder att....FAN! Jag måste dammsuga.

Jag skrattar skrattar skrattar åt er....Jag saknar DIg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0