Inte fan kan fåglar läsa??

Hmmm...lite läskigt. Efter inlägget om hur mycket jag hatar fåglar kan jag inte vädra min lägenhet längre. Jag tror att fågeljävlarna läste min blogg och gaddade ihop sig, för nu har en duvjävel flyttat in på min balkong. Skitäckligt. En snuskfågel har bosatt sig på min fönsterbräda sedan ett tag tillbaka och nu har jag bajs över hela fönsterbrädan i en äcklig hög och hela golvet spritt också...fyfan...det där är ju en hälsofara! Hur städar man upp duvbajs utan att få salmonella och kycklingsjukan?? Suck...handskar, munskydd och blåställ... Sedan lär man få slänga både mopp och trasor och bränna hela skiten. Dumma dumma fåglar...ska skjuta hela flocken tror jag...om jag inte vore så jäla mesig och inte ens klarade av att döda en mygga. Någon frivillig lönnmördare? Jag betalar skitdåligt, men är evigt tacksam. :)

Det mesta kommer tillbaka och slår en på käften, man ångrar ofta det man aldrig gjorde...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0