Jag är en liten städknäppis

Jag fullkomligen hatar när det är stökigt. I alla fall hemma hos mig. Jag har utvecklats till en städnazist.... Tycker om att städa....tycker om att det är rent och ordning runt mig. Däremot kan jag stå ut med att det ligger några strumpor på golvet ett tag eller en tallrik på bordet en dag extra, man vill ju inte bli en total galning. Häromdagen såg det ut som fan hemma hos mig. Hade inte dammsugat på flera veckor tror jag och det låg tvätt att hänga in och tvätt att tvätta överallt, reklamblad både innanför dörren på köksbordet, i vardagsrummet och på hatthyllan...SÅDANT stör mig. Rejält. Så då städade jag första lediga stund jag fick. Det var inte alls så många dagar sedan. Och jag fattar fan inte vad som hände, men jag tycker det ser likadant ut nu! Hur i helvete gick det till?? Jag är ju inte ens hemma och stökar till... Undra...om...grannen har nyckel hit? Näääeee... Bara att plocka undan skiten igen då...suck...

Telefonpaus...Anneli...jättesjuk...ujujuj...

Jobbet sen. 250 buffé. Skynda så det blir klart..bra...

Jag städar oftast framför min egen dörr först...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0