Kalenderdag;Lördag

Hade Sandra hemma på middag igår. Min ute-på-stan-gen var inte riktigt i form så det blev hemma med mat och vin. Synd att Annelis, JBs, Daniels och Radeks ute-på-stan-gen var i full gång. Det betydde nämligen att kaffet på maten byttes ut mot en flaska vin på centro. Hårt... Har kommit på att jag blir otroligt full på väldigt lite numera... Det måste absolut vara åldern. Jag är så jävla gammal... När jag tänker efter så kanske väldigt lite borde sättas i sitt sammanhang. En och en halv flaska vin är inte väldigt lite...det är ganska mycket...men som restaurangare är man tydligen väldigt mängdskadad och van att dricka massa under en hel kväll och knappt bli berusad. Det är inte ok. Eller jo...ok..men inte Wow! Måste nog börja ta med min högaktningsvärda ålder i beräkningarna nästa gång det bjuds på alkohol. mmm...det ska jag. För det ska jag. Mmm...

Hem till mamma snart. Andra dagen på min trippelledighet. Bortskämt... Träffa Antonio. Alltid lika mysigt. (Han har förstört mig...jag är så blödig...)

Hahahaha, era dumma stackare...att ni inte vet bättre....lär er något....men näe....bara att gasa och rakt in i dimman igen....dumma....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0