Nattliga eskapader

Nu har jag gjort det igen...suck....lyckades överkonsumera alkohol igår så minnet är borta en timma eller två. Jag är så fruktansvärt pinsam, snart i klass med modebloggare och sånt skämmigt... Det här med att dricka för att "komma ifatt" är en så fet jävla lögn så det är helst sjukt. Jag lyckas ju alltid komma både ifatt och förbi. Tur att det var så längesedan nu. Känns skönt att ha varit hemma de senaste helgerna, jättemånga gånger faktiskt. Däremot känns kvällar som igår ännu värre då...usch...

Hade betalat miljoner för att få ligga kvar imorse...sov otroligt skönt precis innan klockan ringde...som vanligt...

Jag hade en plan. Gick hem till mamma. Eftersom risken att jag skulle somna var överhängande kändes det mest safe att lägga sig på mammas soffa så någon kunde väcka mig, för av mig själv hade jag aldrig kommit upp. Sov ganska bra där också....somnade en sväng i badkaret med....känns som jag inte riktigt orkar med sena nätter längre. Speciellt inte om jag ska jobba dagen efter... Så otufft!!

Pappa och styvmodern är i stan, De ockuperade min lägenhet alldeles på eget bevåg. Gå hem och säga hej sen kanske....och sen sova igen, lyckades visst få lunchpasset imorgon. Tack för den!!

Jag är nog en vampyr...troligen...

Den som väntar...väntar...väntar...ångrar oftast själva väntan, men definitivt inte utgången...den som får något gott...har förmodligen väntat alldeles för länge...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0