Synd är ett ord uppfunnet av de olyckliga

Satt hemma med tjejerna och åt mat och svepte en jävla massa vin och sprit. Diskussionsämnena är enorma...

Synd är ett ord uppfunnet av de olyckliga, de felplacerade, de avundsjuka, de suktande, längtande... Synd är ett ord alla älskar. De ord som är syndiga är ord vi alla älskar, allt annat är skitsnack. Det är inte synd, det är lycka. Det är saker vi alla gör, öppet eller i hemlighet som vi trivs med, mår bra av, men gömmer av rädsla för andras åsikter. Skit i vad alla andra tycker! Om jag hade levat för 2000 år sedan hade jag blivit hängd, stenad, spottad på.. Fine with me! Jag syndar väl då...om det är vad ni vill kalla det, men tro fan att jag är öppnare, ärligare och lyckligare än ni som tror ni gör fel! För det är inte fel...dina val är dina val och de är inte fel så länge du är beredd att stå för dem. Jag står för allt jag gör, jag skäms inte, jag är glad och jag är tillitsfull. Dina hemligheter stannar hos mig, även om jag inte tror att du gör rätt, för det är ändå dina val och jag stöttar dig oavsett om jag tycker det är rätt eller fel. Är du en människa jag älskar så älskar jag dig på grund av dina brister inte trots dem.

Det är helt sjukt vad djupa vi blir när vi dricker alkohol...

Det är så jävla synd...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0