Torsk är väl en fisk?

Igår. Igår....vad gjorde jag igår?? Ingen jävla aning! Hur mycket jag än försöker kan jag för mitt liv inte komma på vad jag gjorde igår. Förutom att jobba då...vilket jag i och för sig  gör jämt... Jag har så förbannat dåligt minne. Funderar ofta på att skriva en kom-i-håg-lista...men glömmer oftast det också.

Inatt vet jag däremot att jag satt uppe alldeles för sent och spelade poker på nätet. Är torsk. Läste klart The Dirt av NeilStrauss, som är en biografi om Mötley Crüe. Helt sjukt bra bok! Blev jävligt sent alltså. Påbörjade nästa bok också. Samma författare, ny kändis; Jenna Jameson. Deras liv blir så fruktansvärt fängslande under hans penna.  LÄS!! Allt detta läsande ledde självklart till att jag vaknade dyngsent och fick vakna jättesnabbt. Hatar att vakna snabbt. Jag är jättetrött på mornarna och vill vakna långsamt. Gick dåligt idag...vakna två och börja jobba tre, ingen hit kan jag meddela. Att det inte är någon jättehit att vara på jobbet vissa kvällar gör ju inte saken bättre heller... Om jag var kung skulle jag omdirigera lite. Jag är ingen arg människa, bara så jävla lättpåverkad av idioter. Dumma människor stör ihjäl mig!!

Hemma nu...spela poker? Torsk igen...suck...


Haha, killen med koll... Hade jag tråkigt innan har jag ganska roligt nu. Klart man inte vil ha ett fult barn! Vad trodde jag?? Elakt att inte förebygga mobbing!

Kommentarer
Postat av: They call me the wild rose

Jag saknar dig. Poker face

2009-01-17 @ 23:55:12
Postat av: Jennie

Underbar låt...men du är hemlig du...vore trevligt att veta vem jag är saknad av. Det är lätt att göra något åt saken. Ett telefonsamtal, ett sms, ett mejl...sätten är oändliga sörru..! Brukar vara enklaste boten mot saknad... :)

2009-01-18 @ 18:07:16
URL: http://nothingbutchaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0