In the cave

11 dagar sedan jag skrev sist. Maste vara nytt rekord i vardeloshet. Men det ar ju sa jobbigt att skriva pa mobilen. Jobbigt! Japp... Borde vara lost pa onsdag. Om allt gar som det ska har vi internet da. Inte for att jag kommer ha tid att anvanda det...kommer jobba konstant nasta vecka. Under british open kommer vi sova i p-matsalen. Galet. Men vi kommer inte kunna ta oss till jobbet i tid med all trafik som kommer vara. 10 skitiga kockar leker pyjamasparty in the cantin. Later mysigt. I ovrigt har min rumskompis precis slutat och flyttat. Nu vantar jag bara pa att se vilken skrackhistoria som flyttar in harnast. Till dess ska jag njuta av att bo ensam och av min sista lediga dag pa lange.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hallo!! Skönt att hon har flyttat de är ju bara hoppas på att de inte kommer någon annan..=)nice att sova i matsalen kan bli spännande.. här hemma är de regn och jobba så de är inte så spännande..puss o kram

2009-07-07 @ 09:33:24
Postat av: Marielle

Ha ha låter ju jätte mysigt ju =) Vill ju nästan komma ner & göra dig sällskap... Blir ju nästan som nätterna vi hade på statt!!! Hoppas bara att det finns någon karl vid det här tillfället ha ha

Hoppas du mår toppen... Kram

2009-07-09 @ 22:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0