Please close the british open. Im tired....

Jobbat 11 dagar i strack nu. De senaste 8 dagarna har jag jobbat 14-16 timmar per dag. Jag ar skittrott, hatar golf, har ont overallt och jag alskar det! Vanta mig inte hem snart, jag har hittat hem. Fast jag hade velat ha en del av er har...eller aga ett jetplan for spontana vinkvallar pa grappa. Men killarna ar super och jag har nog aldrig skrattat sa mycket i mitt liv. Mellan onda fotter, stressade kockar, stora buffeer och massa bongar finns det alltid tid for daliga skamt. Riktigt daliga, men underbara. Vi behover sant... Langtar som fan efter antonio. Skicka hit honom i ett paket, tacj! Er andra kan jag ju prata med men han vagrar. Skon kille...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0