Daligt samre samstast

Sjuk sjuk sjuk... Det har suger maste jag saga. Vagrar dessutom sjukanmala mig fran jobbet sahar i borjan. Tre dagar kvar innan ledighet. Vad som ocksa suger ar att jag inte vet hur man byter rad sahar i mobilbloggvarlden. Ni far inbilla er radbyten... Somnade innan nio igar. Ar det sahar det kanns nar man fyllt 25, att bli gammal? Vaknade dock igen vid tva. Tyckte val att jag sovit klart da. De normala fem timmarna. Till slut tvingade jag mig att sova till nio imorse. Bra! Borjar jobba klockan tre. Sextimmarspass. Knappt vart att kliva ur sangen for... Kom pa en tredje sak som suger;jag slutar nio men bussen hem gar inte forran tio. Daligt! Kom just pa en fjarde sak som suger...men min mamma laser min blogg sa det tanker jag inte redogora for.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Nu vart jag väldigt nyfiken... hur ska jag kunna få reda på det då? Tråkigt att du är sjuk, du måste vara rädd om dig. Saknar dig, Puss o Kram mamma.

2009-06-23 @ 15:38:31
Postat av: Mamma

Nu vart jag väldigt nyfiken... hur ska jag kunna få reda på det då? Tråkigt att du är sjuk, du måste vara rädd om dig. Saknar dig, Puss o Kram mamma.

2009-06-23 @ 15:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0