jag ar ett tekniskt geni

Har precis kommit pa hur man bloggar pa mobilen. Jag ar ett geni! Men jag kan ju meddela att det inte kommer bli nagra langa inlagg. Noll t9 och jattejobbigt. Men vasjutton, jag maste ju inviga min nyfunna talang. By the way har regnet antligen kommit. Lite jobbigt dock nar enda stallet att torka sina klader pa ar utomhus. Min nya plan ar att sluta tvatta och bara anvanda smutsiga klader. Bra plan! Trivs fortfarande. Jobbet blir fasen bara battre. Men nu ska jag ta hand om min tvatt. Pa en lordag. Vuxen som jag ar. Saknar er! Atminstone litegrann...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Saknar dig också min älskling. Tråkigt att du är sjuk, du måste vara rädd om dig lilla stumpan. Kramar mamma.

2009-06-23 @ 15:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0