Mina dagar som gar

Kom precis hem. Dagarna tycks bara bli senare och senare. Ok med mig. Det betyder att det ar slackt och lugnt nar jag kommer hem. Det betyder ocksa att jag missar allt socialt liv har hemma. Men skit samma... Det handlar om att prioritera. Punkt. Vad jag inte riktigt gillar ar att jag maste smyga in som om jag vore 14. Har for fasen bott ensam i 7 ar och ar inte van vid att behova ta hansyn till nagon for att jag kommer hem sent. Punkt igen. Ny rad; Ett tag var jag valdigt bitter for att nagon brande ner statt. Och visst, det ar fortfarande hemskt. Men om det inte hant hade jag inte varit har. Sa...delvis...tack herr laskiga mordbrannare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0