Sunday in Scotland

Okej, Girvan ær en vacker liten stad...men den ær sååå sømnig, vilket i och før sig ær ganska skønt som omvæxling. Det ær tyst, man kan høra havet och de førbannade fiskmåsarna..men næstan inget folk. Ute på stan ser man några få gå førbi, inte alls som i eskilstuna dær det ær folk øverallt hela tiden. Har ingen tv och inget internet så man får læra sig att førdriva tiden på det gamla goda sættet; genom att prata med folk, lyssna på radio och læsa. Ær så glad før att jag bor med bra mænniskor! ...och før att jag åtminstone har 2500låtar på min dator. Och harpan.. hehe...

Sitter och lyssnar pa youtubelatar nu. Sa mycket musik jag lamnade hemma som jag hade velat ha med mig...far fasen ta tag i det har med min dator snart. Man kanner sig en gnutta isolerad nu..

Ledig imorgon ocksa. Fint...funderar pa att ta bussen till Ayr, vilket tar en timma, for att fa tag pa grejer till datorn. Verkar dock laskigt med tanke pa mitt lokalsinne. Man vet fan aldrig om jag kommer hem igen..

Moving on, moving up up up, reaching for the stars...

Kommentarer
Postat av: The GayGuy!!!

Hej sötnos där... Jag märker att allt är bra.. härligt att höra. Själv byter jag också land snart...Flyttar till Bulgarien istället, där det händer mer..haha

kram //Ja du vet nog vem jag är...

2009-06-08 @ 00:11:01
Postat av: jeanine Denise

din daaaaag idag!!!



Grattis syster älskar dig

2009-06-09 @ 00:13:31
URL: http://diamondintherough.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0