Time flies

Tænka sig vad tiden går fort nær man lever utan både tv och internet. Hur jag får dagarna att gå ær ett mysterium men ændå lyckas jag. Himlans duktigt...

Jobbar på før fullt. Två tjejer i køken på hela hotellet, av 53 kockar. Skum procent... Kan man tro att man kvoterats in då? Jag skiter i vilket, trivs som fan och killarna i køket ær grymma. Mycket trevliga och idag påminde hela køket om det dærhemma fullt med glåpord, grova skæmt och massa slag under bæltet på den som redan låg. Skønt att det inte var jag som hade legat den hær gången.. :)

Igår somnade jag klockan sju. Fattar ni den? Sju!! Sedan sov jag hela natten till fem imorse... Kænde mig såå gammal som sov bort en hel fredagkvæll. Det var førmodligen behøvligt. Idag øvervæger jag att gå ner till puben..orka sitta hemma en hel kvæll till. Ær minsann ledig imorgon. Ta tillvara på!!

Min søta søta lillasyster Jonna fyller 20 år idag!!! Grattis stumpan!!! Snart ær du lika gammal som jag så då får vi se vem du kallar før fulis! :)

(Ok, grattis till jeanine och hennes skinny-pants också. Imponerad. :) )

Och till mamma; Nu har jag uppdaterat, man får ta tillvara på de få sekunder av internet man får serru. Bergen ær fulla av får som bræker och en massa minismå lamm. Du skulle gilla det hær... :) Ælskar dig!! Puss!

Nær tiden flyger får man breda ut sina vingar och førsøka flyga med den...

Kommentarer
Postat av: mamma

älskar dig också skulle absolut trivas där

2009-06-14 @ 15:14:16
Postat av: The gay guy of your life...

Vad roligt och vad glad jag blir att du har det bra... men tycker du ska unna dig att ligga med minst någon i veckan i alla fall...

kram

2009-06-14 @ 23:27:17
Postat av: Marielle

Ha ha 2 tjejer i köket =) Det kan ju inte bli bättre haha ha

Du var fan saknad i fredags.... Kram

2009-06-15 @ 10:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0