Bakfylle-dag

Ungefär nu börjar jag känna mig som vanligt igen. Alkoholångorna runt mig börjar lätta och stegen känns inte lika tunga längre. Bra det... Var hemma hos Jeanine igår hela dagen. Tog en taxi dit. Skulle aldrig ha överlevt en promenad dit... Pappa var i stan och hälsade på så lördagen blev en umgås-dag. Synd att det även var en bakfylle-dag, för jag låg tamefan på soffan oavbrutet.

Tack för trevligt samtal.. : )

Måste nog klä på mig nu. Verkat skitjobbigt... Skulle hellre gått omkring i fulkläder hela dagen och glott på dåliga serier på tv. Men det kan man tydligen inte när man är vuxen hur som helst. Hem till Jonna och träffa pappa. Igen. Tjatigt det här...

Det du säger säger säger klingar bra. Dina ord känns som nya, är de stulna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0