...

Jag sov hemma hos min mamma inatt. Inte för att det är jättelångt hem. Inte för att hon hare extrasköna sängar. Inte för att man får frukost på sängen... För inget av det stämmer... Utan bara för att jag var så jävla lat och inte orkade ta på mig jackan. Jag hade med mig min dator dit. Den tog jag med mig igen när jag gick därifrån imose. Såklart. Mamma ringde senare och skällde lite för att jag inte hade lämnat den kvar. Hon tycker det är väldigt skojigt att läsa bloggar. Hon är en bloggtorsk. Hon kan även tycka det är väldigt roligt att sitta och glo på min skärmsläckare i flera timmar. Den bläddrar alla foton som finns på min dator jättesakta. (ååååhhh....nu avbryter mamma mig...hela tiden. blir aaaaldrig klar...) Det är unegfär lite som att stirra på en lavalampa...eller ett akvarium. Spännande. Om jag hade vetat att min mamma var så lättroad hade målat en vägg åt henne i födelsedagspresent som hon hade kunnat titta på när den torkar... Fatta när hon kommer på att det finns porr på internet...och shoppingsidor...och böcker...och...ojojoj....hon kommer fastna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0