Foto-Jag

Jag har aldrig någonsin skrivit ett CV. Jag är skitdålig på det....antar jag. I vilket fall som helst vet jag inte hur man gör. Men nu ska det skrivas CV när det ska sökas jobb abroad. Känns inte som man lite random kan gå in på nåt ställe och be om jobb när det ligger så jäla långt bort. Då måste jag säga att det är bättre att skicka en liten lapp. Jaja...till det här Cvt skulle det i alla fall medfölja ett fotografi. Meh! På mig själv! Så jävla illa... Insåg snabbt att hur många foton det än finns på mig så var inte ett enda presentabelt för ett CV. Fattar ingenting. Måste jag se drogad, full eller sovande ut på varenda kort? Antingen var det profilbilder, sådana där jag blundade, festbilder eller bilder med Antonio. Drog fram kameran för att fota mig själv. Det var fan inte lätt! Tog säkert 25 kort innan ETT passade. Fattar ni...ETT! Jag är förmodligen inte fotogenisk...suck...

Och har fortfarande inte fått min deklaration...

Jag tänkte en liten stund och insåg...tänkte att avståndet kommer bli så jävla långt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0