Jag som hatar sommaren...

...vaknade förunderligt glad. Solen lyste, det värmde faktiskt sommarvarmt när jag öppnande balkongdörrren. Det blev man liksom lite nöjd över...allt är så jävla mörkt nu så det räcker ändå....jag kan må bra och njuta av mörkret på nätterna. Det är okej om det är sol på dagtid, bara det inte blir så jävla varmt.

Har varit ute med Antonio och lekt i parken idag. Han är så rolig att vara med! Skiter fullständigt i gungor och rutschkanor men älskar alla andra barn och går fram och petar på alla. Sedan tyckte moster Jennie att de äckliga ankorna skulle matas, för det ska man ju göra med barn, mata ankorna... Det tyckte inte Antonio. Han satt i vagnen och såg jävligt uttråkad ut. Jag förstår honom...det ÄR tråkigt att mata ankor. Stackars barn...

Funderar fortfarande på Skottland...alla är på mig om att åka....tycker ni inte om mig längre??! ;)

Serverad på silverfat...såhär bortskämd blir jag aldrig igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0