Låtsasmänniskan som stör mig mest

Men åååh! Nu är den där fruktansvärda människan på tv igen. Kan ingen skona mig och resten av den tv-tittande världen från henne, från henns jävla jobbiga röst, hennes uppenbarelse, hennes korkade uppsyn och dumma kommentarer. Ann Söderlund. Usch! Finns ingen annan låtsasmänniska som stör mig så mycket som hon. Normalt ogillar jag sällan "kändisar" och folk jag inte känner, men hon är ju så dum så klockorna stannar. Har hon ingen agent, en coach, någonting eller någon som talar om för henne att det kanske vore läge att iriitera mindre? Alla borde ha en sån coach. Åtminstone offentliga personer som når ut till så många via media. Det borde de. Faktiskt. Eller så borde programmen där de medverkar ha en varningsskylt...

Den där bebisrösten...den skär genom hjärnsubstans...suck...



Jag tänkte lägga upp en bild på henne här, bara för den estetiska framställningens skull. Men usch! Nej! Ni får googla om ni vill veta hur hon ser ut. Det stavas A-N-N S-Ö-D-E-R-L-U-N-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0