Like a rollercoaster...

Ojoj...vad det snurrar. Precis när jag förlikat mig med tanken på att börja jobba på S&P och tacka nej till ett annat erbjudande dyker ett tredje alternativ upp. Från ingenstans ringer en snubbe och erbjuder mig jobb. I Skottland. Man kan säga att han förmodligen har världens bästa tajming. Man kan säga att det är förmodligen världens häftigaste hotell dessutom. Tror inte jag har råd att jobba där ens... Fanfanfan....beslutsångest. Vorde världens dummaste att tacka nej till en sån chans...det snurrar bra nu. Fundera ordentligt...sak samma, är på planeringsstadiet än så länge.

Men fyfaan vad fint det var...(och fyfaan vad dyr mat....usch!!)

Allting har en mening....kanske det här också...mamma planerar redan skotskt bröllop och jag har inte ens bestämt mig än...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0