Me, myself och min fantastiska mobil.

Jag har haft en himla massa kassa mobiler sedan jag fick min första när jag var 16. Jag har aldrig brytt mig speciellt mycket om nya modeller och sånt utan varit rätt nöjd om det gått att ringa och smsa. Sån är jag, liksom. Till följd av detta icke-intresse har en alla mina mobiler varit antingen jättegamla, typ 3210 och allt vad de hette, ärvda, eller trasiga från början. Allt detta har inte stört mig. Det har bara varit lite irriterande att byta feletån så ofta för att den inte funkar. Men det kunde jag leva med. Aja, till slut fick jag lite nog av allt som inte funkade och gick och köpte mig en ny telefon. En skapligt mellandyr modell med musik och överflödiga knappar och funktioner som jag inte förstod ändå. Efter ett par månader bara bröt jag av luckan. Vips, så var knapplåset borta. Det funkade tydligen inte utan luckan. Och vips, så var musik-knapparna borta. Jävligt spännande. Lite tröttsamt. Nu har jag alltså en trasig mobil igen. Och imorse kom jag på en ny jävligt bra funktion den har fått i och med att luckan är borta. Den ringer upp folk av sig själv på mornarna. Jättebra. Senaste-samtalsknappen ligger nämligen på samma ställe som stänga-av-väckarklockan-knappen så om man inte är 100% vaken trycker man fel och ringer allehanda folk tidigt som fan. Igår hade jag ringt Camilla. Idag väckte jag mamma vid kvart över sju. Jag kommer bli så jävla populär. Det ät helt sjukt. Blir jättejobbigt när fel personer rings upp... USCH!

Otäcka telefon...

Allt har gått sönder sönder sönder...jag måste laga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0