Om lycka var ett par glasskor...

Jag tog mig friheten att vara ledig idag. Såhär i kristider kan man tydligen flexa lite. Det är bra. Började bli ganska trött. Jag ÄR trött. Hela tiden känns det som. Utmattande att vara arbetslös men ändå vara på jobbet hela tiden... Skumt.

Spenderade dagen på stan. Skulle köpa nya gympadojjor eftersom alla jag äger läcker vatten. Slutade med att jag brände hela mitt månadsbudgeterade belopp på skor. Fan vad obra. Köpte ett par högklackade skor som var ett par storlekar för stora, men som jag i en gnutta köphysteri och lyckorus älskade för att de var så jävla billiga. Förbannade rea!!! Den stora storleken innebar visserligen att jag var tvungen att köpa en extrasula för att överhuvudtaget kunna gå i dem...men vafan, Askungen är ett jävligt bra typexempel på att ett par skor kan ändra hela ditt liv. Jag tror lite på det... Magi i skor. Måste funka... Har bara inte hittat rätt par än, så man måste ju fortsätta köpa. Och köpa och köpa och köpa...

Åt lunch på Akropolis med mamma, systrarna och Antonio. Mysigt, pizza och bankande i bordet.Finemang.

Tillbaka till statt imorgon. Alla dessa möten...är sååå trött, borde sovit för flera timmar sen...

Börjar få lite ångest över min förlorade semster. FAAAN!!

Om ett par glasskor kunde ändra liv och skapa lycka...skulle inte våga testa, skulle krossa dem direkt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0