This is your life and it’s ending one minute at a time.

Det här är ditt liv och det tar slut en minut i taget...

Antingen blir man stressad, eller så lutar man sig tillbaka och ser på sitt liv med ett leende. Det här är mitt liv. Hur nöjd är du med ditt liv? Är det okej att det faktiskt tar slut...bit för bit...här och nu? Har du gjort det bästa av ditt liv, utnyttjar du tiden du har till saker du vill göra? Umgås du med de människor som gör dig lyckligast, har du det jobb du vill ha, slösar du bort minuterna som går på saker som inte gör dig glad?



Det här är mitt liv. Det tar slut litegrann för var minut som går. Jag blir inte stressad...mina minuter kanske inte är fyllda av lycka varenda en..men de minuter som betyder något har jag valt själv, de gör mig nöjd... Jag gör vad som faller mig in. Jag mår bra av att veta att jag tar de beslut jag mår bäst av just då. Jag slösade inte bort min tid, gjorde du?

Det här är ditt liv. Slösar du bort det?

This is your life and it`s ending one minute at a time...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0