Vill du gifta dig med mig?

Försöker få en snubbe att gifta sig med mig för min försörjnings skull. Det går sådär. Han är så jävla blödig... ; )



Aja. PlanB. Öppna bordell. Har länge haft sådana planer men inser att det är i sådana här kristider man måste ta fram sin sanna entreprenörsanda. Jag har långt gångna planer på att bland annat sälja båda mina systrar, Anneli, StefanS och min gamla granntant. Jag känner att det är en bra grund att bygga något fint på. Varierande människor med olika erfarenheter som kan tillföra mitt företag och bankkonto mycket vackert. Jag tror på det här. Det är en jävligt bra plan. Jag har dock inte gått igenom den med ovan nämnda personer. Jag vet inte om de uppskattar min uppfinningsrikedom. Bryr jag mig? Inte ett dugg.

Jag har även gjort om min lägenhet efter behov för att kunna använda den som...eh...företagslokal, om man vill kalla det så. Jag har klätt väggarna i mörkröd sammet och hängt tunga skynken i taket överallt. Golven är klädda i gladpack för att minska på städfirmekostnader, sängen är bäddad med sidenlakan i lila och dränkt i rosenblad, (fan, jag är bra på det här) Dörrmattan är sprejad med feromoner för att kunna höja timkostnaden och köket är fyllt med ostron och choklad av ungefär samma anledning. Efter denna helrenovering av lägenheten bor jag nu på balkongen. Mitt hem är skitfult. USCH!


Det är inte tjejen på bilden som har skrivit brevet...eh...menar...det är inte tjejen på bilden som har skrivit bloggen...eller..vafan! Tjejen på bilden jobbar inte på min bordell. Det var det jag ville komma fram till. Punkt.


.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0