Alla små fula barn

Det finns smånazister tamefan överallt! Var i lekparken igår och såg var grunden till all ondska uppstår. Det är där. I sandlådan. Bland röda hinkar och gula spadar bildas de allra värsta allianser och pakter. Monster är vad dem är, de små ungjävlarna! Man såg vilka tjejer av sexåringarna som skulle växa upp och bilda pastell-gäng och gå i platåskor och rosa läppstift och spotta på alla andra, jag såg tjejen som skulle få göra de andras läxor, hon som skulle bli elak och ensam, flickan som bara ville vara kompis med alla och vände kappan efter vinden för att inte bli mobbad. Alla fanns de där...varenda tjej i hela tonårshierarkin. Och jag mådde lite illa... Äckligt är det att se! Hur deras mammor dricker saft på bordet intill och inte säger ett ljud till dottern som skriker åt de andra flickorna och tvingar dem att leka hennes lekar, som klämmer fram ett par tårar för att få sin vilja igenom, som fick en av de mindre flickorna att gråta bara för att hon kunde...som skrämde de andra... Jävla unge! Ville ta den gula spaden och slå henne med den. Men jag insåg att jag är vuxen nu...och det funkar inte så längre. Istället sa jag nåt om att vara snälla mot varandra och låta alla vara med...ni vet, det där tramset som ingen trodde på som barn utom möjligtvis den mobbade. Och kanske kanske de vuxna...men även de borde veta att det är hyckleri...

Det satt en pojke där också. Han hade två hinkar och fyra spadar. Han satt i rutschkanan med dem allihopa. Varje gång vi gick förbi honom svär jag att jag såg hur hans ögon blev girigt röda och han tryckte sina saker hårt mot sitt bröst för att ingen skulle ta dem. Han fräste nog lite också när Tonton bubblade lite med honom... Lilla monsterunge. Egna barn och andras ungjävlar... Men jag inser att det inte är barnens fel. Barn är inte onda. Det är deras föräldrar det är fel på. Blinda idioter! Gör något åt era snorungar innan ni har en egen liten laserman att släpa på!

I övrigt var det en bra dag. Läste tidningen i regnet i parken och var ganska så lycklig...

När jag blir stor ska jag starta barnuppfostringsanstalt. Minsann!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0