En jävla massa olycka

Hela internet är som ett svart avgrundshål, tydligen. Det är bara en massa jävla olyckliga människor överallt... Käbi Lareti säger att "man skriver inte dagbok när man är lycklig" och så kanske det är... Kom genast att tänka på den enorma bloggvärlden. Är det bara ledsna, sorgsna, mörka människor som bloggar? KOm att tänka på Blondinbella och Kissie och Kenza och Bessie och Dessie och allt vad de heter... Om man lever genom sin blogg, är det samma sak som att leva mitt i olyckan då..? Tänkte bara... Tur man inte är någon jättebloggerska. Då kanske man skulle bli tvungen att knapra lyckopiller.

Nja, jag mår ganska bra, tack...

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa -änglamamma och gravid

När man är ûberlycklig så kanske man inte vill bearbeta alltför mycket... men jag kommer helt klart att fortsätta att blogga -även när sorgen inte är en lika stor del av livet... men leva genom bloggen? nix... inga lyckopiller för mig inte;.))



Tack för din otroligt fina kommentar om min blogg också -så ser jag den också... men alla kan inte se den så... många förfasas över att jag skriver om döda barn och ser inte allt omkring. Så tack!!



Och hälsa din mamma från mig!:.)) Hon var modig som vågade ta del av bloggen!

2009-05-12 @ 02:07:54
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0