Fråga Olle

Programmet jag älskar att hata! Jag älskar att sitta och hånflina åt deras gäster, skratta åt alla dumma frågor, driva med ämnena...så jävla roligt!!! Jag hoppas Fråga Olle-Olle och killen bredvid som jag inte vet vad han heter har bra betalt för att sitta där. Deras anseende är ju förstört för all framtid!

"Sex kan bota värk" Blablabla...är det nytt?? Var det någon som trodde fortfarande att huvudvärk var ett giltigt skäl för att slippa ligga? Och vem BEHÖVER svepskäl? Vilket dumhuvud försöker komma undan?? Idioter...

"Hanna, hur var det att spruta Reinfeldt i fejset?" Är det tonåringar vi pratar om? Eller så är det fjortonåringar som är målgruppen...måste fan vara så, annars börjar jag nog gråta...

"Hej Olle, jag undrar om det är farligt att göra en analblekning?" Förmodligen inte, aldrig sett en porrfilm? Ser de missnöjda ut? (Dessutom tycker Olle att det är...suck...sorgligt...och onödigt...det var väl inte det Tim ville veta va?)

Femidom? Någon intresserad? Använder du femidom kommer lille Petter-Niklas och hälsar på, lovar killen bredvid som jag inte vet vad han heter.

Slicklapp...."eh...du vill inte ta ett slick?" "Asså...eh..om man har girl-on-girl-action.." Kan ingen spotta på Hanna??

"Varför är sexet bättre med exet?" Eh...för att ni inte gjorde slut för att sexet var dåligt? Nu får du bara det braiga sexet och inte de jävla jobbiga känslorna. :) Eller så är din nya kass i sängen bara...

Tänk om du alltid blev tvungen att skicka kondomen efter sex? Vad fan var det roliga?? Ändrade mig...det måste vara ett barnprogram. För det är nog bara barn i kiss- och bajsåldern som roas av det där!

Och varför kollar Hanna på killen bredvid henne innan hon svarar på sina frågor? Kan hon inte svenska själv? Och VARFÖR fick hon applåder för att hon har smakat på sperma?? Det har fasen jag också gjort! Och alla tjejer jag känner! Kan vi också få applåder?? Aaah!!!

Slut. Tack för det. Dagens aggressionsterapistund är över. Puuuh...


Sådär. Nu har jag bidragit till kvällens tv-recension. Känns ganska bra i själen. Lite varmt liksom...

Nu kan jag andas andas andas igen...jag glömde bort det en stund.



Killen bredvid heter tydligen Martin. Just det. Olle och Martin. Eller <--Martin och Olle-->. Jojomen.


 








 

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa -änglamamma och gravid

Du skriver så härligt sarkastiskt! Påminner lite om mina tidiga inlägg i bloggen... saknar ibland att skriva såhär rått och krasst, underbart att läsa!:.))



Och bara för att vara lite besserwisser (har även utbildning för att ha sexualkunskap med gymnasieelever) så bör slicklapp alltid användas... könssjukdomar smittar även oralt... men ibland borde ju vissa av de där gästerna ha en slicklapp över hela munnen;.))



Oj oj oj... har aldrig förstått kopplingen mellan att deltaga i sexpratprogram och vara korkad;.))

2009-05-14 @ 02:55:17
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0