Fredag hela veckan

Jag tycker det är fredag tamesjutton hela tiden. Knappt så det finns några dagar däremellan. Det blir jättejobbigt om man har planer på en onsdag och inte ens hittar den dagen. Fredag fredag fredag... Idag igen. Tänkte vuxet nog stanna hemma ikväll. Kolla åp dåliga program på tv, sitta på balkongen och lyssna på musik som jag bestämmer över helt själv och eventuellt kanske möjligtvis provsmaka ett litet litet glas från en av vinflaskorna som står på hyllan. Man måste ju kanske kolla kvaliteten inför imorgon. Ska man dricka vin med en sommelier måste man vara förberedd. Det är bara därför. Inget annat...

Lunch på tapas. Fixade egen uteservering eftersom de envisas med att inte ställa ut den. Bra när man känner ägaren och kan ringa och specialbeställa utomhusbord. God mat och starköl! Älskar att dricka alkohol till lunch! Känns som semester.. :) (Och inte ett ljud om att jag har konstant semester, tack)

Min frisör säger att jag har gulliga öron. Hon är rolig hon...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0