Here we go! Skottland nästa.

Och nu kom skräcken krypandes... 1 juni börjar nya jobbet. Det var ungefär två veckor tidigare än jag trodde så nu väntar historiens snabbaste utlandsflytt. Jag är skiträdd, vill stanna hemma och funderar på att jobba som jordgubbsförsäljare i sommar istället. Jag ska flytta utomlands, jag ska flytta utomlands, jag ska flytta utomlands... Det är jävligt svårsmält och jag fattar fan inte hur det här ska gå till. Det är meningen att jag ska flyga på onsdag om en vecka eller senast fredagen. Vi pratar inte om en veckas semester nu...jag ska FLYTTA. På riktigt... Fanfanfan...hur blev jag indragen i det här och fattar ni vad långt jag kommer ha till Time out?? Kommer ju missa varenda efterfest. Det suger... Dessutom har jag en hel lägenhet att tömma och en hel jävla massa pappersfixande framför mig. Jävla kristi flygare att komma och paja mitt i alltihopa..hela stan är ju stängd helt plötsligt.

Mmm...men joråsåatte....undra om det här tillståndet stämmer överens med panikångest? Misstänker det...

Och alla alla alla som lämnas här. Inte lämnas bakom mig, för ni finns med mig hela tiden.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Vad ska jag säga? Jag har nog inte heller fattat att du ska flytta...Vad fort allt gick!! Från praktikant, till kallskänka, till kock, till cafebiträde, till skottland...Va hände lixom? Förut har det alltid varit jag som flyttat ifrån mina vänner o nu e d helt tvärtom! Det e inte OK! Försöker att tänka att om du inte flyttar, så blir d ju inge kul att träffa dig när du kommer tillbaka..hjälper föga..men jag håller tummarna för dig att du lyckas o trivs m ditt nya liv, man lever bara en gång. Lycka till min vän!

2009-05-20 @ 15:47:00
Postat av: Anonym

Håller med annelie de är inte okej när du flyttar ifrån oss hur ska vi klara oss liksom. Och fort som sjutton gick de också. Kommer att sakna dig till tusen, du får se till att du bor nånstans så jag kan komma och hälsa på men de är ju lugnt du ska ju bo på nån herrgård snart med en rik skotte :) säg de till vad du vill ha hjälp med så hjälper jag dig! Lycka till därborta nu gumman, kommer att gå skit bra! Puss Camilla

2009-05-20 @ 16:17:35
Postat av: linkan

lycka till.. lev o må gott =) när du komemr hem har jag en liten bebis =)

2009-05-20 @ 18:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0