Jag är en usel snattare.

Söndagen var en himlans bra bakisdag. Skulle ut till Camilla och Henke och grilla. Calle körde ut i sin Hitler-bi. Det kändes jävligt tryggt. Speciellt efter att han upplyst mig om att bensintanken sitter ungefär en halv meter från min bröstkorg och om man krockar är chansen väldigt stor att det börjar brinna. Dessutom tyckte han att det vore bra opm jag inte lutade mi mot dörre, eftersom det inte fanns några bälten och låsen inte var s mycket att lita på var det väldigt vanligt att folk ramlade ur dylika bilar. Kändes bra. Speciellt i rondellerna. D e najs!

Det var meningen att vi skulle köpa med oss kött ut. Det gjorde vi. Två kilo flintastek. Fyra personer. Man kan säga att det räckte ganska bra. Dessutom tjänade jag säkert 16,50 samma dag! Först råkade jag visst snatta tre tomater. Jag betalade helt ärligt för två kilo kött, men lät påsen med tomater hänga kvar på handleden och vandrade ut utan att betala. 11 kr. KaTjing! Sedan hittade jag 5 kr i min ficka. KaTjing! Ute i Mesta upptäckte jag 50 öre på deras altantak. KATjing igen! En såhär lukrativ dag var det längesedan jag hade

Dessutom var det min allra första stöld. Det firade jag med att dricka öl till maten.

Jag är en usel usel snattare och det skrattade jag åt hela kvällen. Jippiii!!

Det hade varit smartare att stjäla köttet istället



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0